Ден първи

6 Юли

Аз съм Ана, водя дневници откакто мога да пиша. Повечето от тях са или шарени тетрадки, или специални журнали, които съм купувала пътувайки. Пиша и писма, но все по-рядко. Вече нямам време да пиша, а и съм забравила да държа химикалката за по-дълго от написването на 2 изречения – и то криви. Имам Facebook и Twitter, които са моите малки дневници. Напоследък започнах да чета чуждите блогове и си дадох сметка, че това е прекрасен начин да пиша дневници, които моите приятели да четат вместо писма. До скоро

2 Коментари to “Ден първи”

  1. khagan юли 21, 2009 at 3:07 pm #

    Пиши Ани, нищо не се знае.Може да имаш дарба, която другите да оценят и да станеш световно известна писателка. Само те моля не пиши сериали.И ние мъжете искаме да ти четем произведенията.Твори.

  2. ankabanka юли 22, 2009 at 9:19 am #

    Щом не мога да гледам сериали – защото нямам нерви за това, може би значи, че още по-малко бих издържала и да ги пиша. Ще се опитам да разказвам нещата, които не са ми интересни, с надеждата, че на другите няма да са скучни.

Вашият коментар

