Живота, парите и други важни неща

18 Авг

Понякога животът ни поднася букети от рози, друг път само магарешки бодили. Много ми харесва максимата – ако животът ти поднесе лимони – направи си лимонада!
Аз съм точно в един такъв момент от моя живот, в който трябва да приемам всичко, което ми се случва без да си позволявам моменти на слабост, защото нещата могат принципно да бъдат много по-лоши.
Като повечето жени, а и не само, обичам да си позволявам разни хубави неща, като винаги съм се опитвала да не прекалявам с харченето на пари. Преди около месец обаче световната икономическа криза ми смига, като знак да се стягам в кръста!

Хубави неща, ли? – след края на кризата! Това беше един такъв момент, в който се наложи за 24 часа да преосмисля целия си начин на живот. Резултата? Станах управител на малко предприятие наречено – Моето семейство. Имам бюджет, имам кредит, имам кредитни карти имам домашни задължения, имам 3 гърла за хранене и все пак имам и амбициите да искам да продължавам да поддържам някакъв приличен стандарт на живот.
Първоначално си мислех, че изобщо няма да се справя, а се оказва че за сега даже съм на зелено с малака сума, която смятам да вложа в шкаф – планирам да направя скромен офис в единия ъгъл на хола, за да може моят любим да работи вкъщи.
Старая се ежедневно да бъда практична и пестелива, без да ставам стисната и досадна и за сега съм доволна. По темата практична домакиня и оптимизация на разходите – съвети приемам всякакви!

Вашият коментар

