Равновесие

18 Ян

Да открия равновесие в живота ми се оказва едно малко ежедневно предизвикателство. Последните няколко месеца обаче, имам вътрешната убеденост, че съм постигнала голям напредък в това отношение. Колкото и да ми беше болезнено да си призная сама пред себе си някои грешки/недостатъци поех по сложния път на намиране на равновесие или по-скоро на моето равновесие. И на прага на емблематичните 33, вчера седнах с лист и молив и си направих една хубава и сбита равносметка, не на живота, само на последната година, но все пак е начало. Хубавото е, че изскочиха някои ужасно неприятни истини, които съм крила умело дори сама от себе си, с които трябва да се заема да бъдат коригирани и превъзпитани. Може би някой от следващите дни ще се престраша да постна и кратката история на моята равносметка.
За сега продължавам да балансирам и да търся онова място на вътрешен комфорт и външно спокойствие, в които да се почувствам в равновесие.

2 Коментари to “Равновесие”

  1. bubkata януари 18, 2010 at 4:23 pm #

    Честит ти блог, за мен е чест да напиша собственоръчно първия коментар в него :)))

    А конкретно по темата – и аз съм титулован специалист в криенето на истини, от всякакъв характер, от самата мен.

  2. bubkata януари 18, 2010 at 4:25 pm #

    да де пост!!!!

Вашият коментар

