Планиране 2

22 Ян

За мое огромно учудване и съвсем искрена изненада, се оказа, че се справих със спестяването на Фонд – спешна нужда. Неочаквано добре се почувствах, въпреки, че се отказах от един чифт невероятни ботуши, но съм изключително горда от себе си.
Сега планът ми търпи лека модификация и ако се наложи ще се поставя на режим ориз & боб, но се налага да спестя още една сума, защото юни месец ще бъда кума на най-добрият си приятел! Някой друг път ще отделя повече внимание на това, колко специален човек е той за мен и каква искрена радост ми доставя дори само мисълта, че аз ще му кумувам.
Та, да се върна на планирането – трябва да се планира пътешествие до Америка и да се спести за него, с което се заемам веднага. Повече подробности друг път.
Почти съм готова със списъка ми на пазар, както и оптимизирах максимално вариантите със списък за готвене за седмицата, списъкът за пазар предстои да бъде редактиран и публикуван началото на следващата седмица.
Отделно започнах да спортувам или по-скоро да правя упражнения и гимнастика вкъщи, с което пестя разходи и работя за подобряване на физическата си кондиция.
Никога през живота си не съм си представяла, че след като отделя няколко седмици на планиране на ежедневните неща и разходи в живота ми ще ми бъде толкова по-лесно през деня да се съсредоточавам на наистина важните неща в живота – време за любимите ми хора.

Вашият коментар

