Една дума за една година

3 Февр

За тази година моята дума ще бъде минимализъм.

Минимализъм в подредбата, в притежанията, в разходите, в гневните изблици, в емоциите, в раздаването, в изразходването, в храненето, в пазаруването, в живота ми. Никога не съм била добра в ограниченията – прекалено съм емоционална, чувствителна, избухлива, изискваща. Харесвам да притежавам вещи, харесвам да имам голям избор, харесвам големи неща, харесвам много неща.

Но както понякога се случва, сега е удачен момент за промяна. Да променя себе си, да се превъзпитам, да стана една по-добра версия на себе си.

Не бях особено добра в пестенето, но през последните 6 месец постигнах невероятен успех в това ново за мен начинание. Не бях добра в организацията и подреждането, но последните няколко месеца започнах да променям ежедневните си навици в работата, в дома и семейството ми.

Това е началото на едно голямо приключение, абсурдно е да е голямо, когато е свързано с минимализъм? Предстои ми да открия.

Един коментар to “Една дума за една година”

  1. MadWizard февруари 4, 2010 at 9:55 am #

    Пожелавам ти да максимизираш минимализма през тази година!

Вашият коментар

