защо са ми 100 чифта чорапи?

29 Апр

Обикновено нямам свободно време. Поради много причини. Но сега, докато детегледам, успях поне минимално да подредя огромния хаос, в който перманентно живея. Включително шкафа с чорапите и чорапогащите. Защо са ми 20 чифта 3/4 чорапи от ликра (или там както точно се казва материята за чорапогащи)? Кога съм успяла да ги напазарувам и разхвърлям  така, че едвам да се справя да ги напасна по чифтове? Но това не е само въпрос за чорапите. Това е генерален въпрос за живота ми. Как можах и кога успях да натрупам всички вещи, които притежавам, само за 33 години? Защо допуснах вместо да мисля разумно за утрешния ден, да се радвам глуповато на поредните си нови рокли? Защо задръстих полиците си с книги, вместо да ги подарявам веднага или да ги препродавам? Защо допуснах да се зария в стари снимки, пощенски картички и писма вместо да споделям всеки настоящ миг с хората, които обичам?

И още много пъти защо, колкото са и чорапите в шкафа.

Имам по една рокля за всеки повод, за който мога да се сетя. Но в живота ми няма много поводи. Имам пощенски картички и писма от хора разпръснати по цялото земно кълбо, но радко дори си пишем и-мейли вече. Имам наръчници за какво ли не, включително за възпитание на деца, но все още не владея изкувството на търпение с дъщеря ми.

Защо допуснах да стана роб на вещите, вместо те да ми служат? И колко ли дълъг ще бъде пътят на промяната? Не знам и ме е страх, но скоро ще започна разпродажба.

2 Коментари to “защо са ми 100 чифта чорапи?”

  1. Vanina май 5, 2010 at 4:56 pm #

    Az puk narochno shte zapochna da ti prashtam kartichki:)) No ne gi pazi, izmisli im druga upotreba;)

  2. ankabanka май 5, 2010 at 7:02 pm #

    ти като начало почни мейли да пишеш 🙂

Вашият коментар

