Неделя сутрин

16 Май

Чисто кафе така и не се научих да пия. А мляко в хладилника няма и като така трябва да чакам да стане 9, защото тогава отваря кварталният магазин. Пия един зелен чай, който не може да ме събуди, нищо, че е много дзен и трябва да ми влива сили и антиоксиданти, тялото ми си иска кофеинът.

И докато чакам да отвори кварталният магазин прехвърлям на ум какво имам да върша в еднодневния уикенд: да направя закуска – той иска палачинки, детето кекс с банани, да пусна 2 перални, съдомиалня, да изчистя банята и балкона, да пусна прахосмукачка, да измия пода и да погладя: дрехите на детето и пет мои ризи за следващата седмица. Да се чуя с мама и да се старя колкото и да ме ядоса да не повишавам тон, защото не искам да се караме, и да се конфронтираме не искам, ама е невъзможно. Ама темата мама е дълга, дато за многотомник.

Проверявам си пощите, фейсбука, туитъра. Някакави непознати искат да са ми приятели във фейсбук – жалко, че вече приемам само хора, които наистина познавам, дори и поне бегло. Канят ме в идиотски групи и почвам да се хиля, като се сещам за този пост: Фейсбук групите като жанр. Три лични съобщения, кратки, по същество. И аз така отговорих – кратко, точно, ясно.

В туитър имам лично съобщение, което на 100% е пратено до мен по грешка.  Следват ме две рускинки, като едната ми предлага най-якия секс в живота ми, а другата да ми увеличи пениса. Започвам почти да съжалявам, че нямам такъв.

Чудя се как е възможно и трите ми пощи да се напълнят с такова количество спам за по-малко от 12 часа. Преброих ги – общо 47 мейла с кретенски предложения. Но както казах и по-горе нали не съм мъж, няма да се възползвам. Почвам да се чудя защо до сега никога, ама никога не съм получавала спам за виагра или пенсина екстензия насочен към жена, нещо такова: ако на партньора ви не му става или му е малък, направете му подарък за рождения ден. Или по-правилно направете си подарък за вашия, като му препратите нашата феноменална оферта.

Обаче нямах нито един мейл от приятел, нищо, че напоследък писах и сега чакам отговори.

Сещам се, че трябва да се ходи на пазар и да сготвя нещо за обяд и вечеря, вадя един лист и почвам да пиша списък за пазар.

Стана 09:06 и детето отвори вратата на хола, а кварталният магазин отвори и е време за закуска.

Вашият коментар

