честит рожден ден, на мен

7 Юли

Вчера блогът ми е станал на 1 годинка, а аз увлечена в работа, съм пропуснала тази дата.

срам!

Подаръкът ми от-мен-за-мен трябва да бъде цялостен ре-дизайн и пормяна/подредба на категориите.

5 Коментари to “честит рожден ден, на мен”

  1. Майк Рам юли 7, 2010 at 8:36 am #

    Честито! И да пишеш по-често 🙂

  2. Ваня юли 7, 2010 at 10:31 am #

    Поздрав и от мен. 🙂 И аз ще чакам новите постове. 🙂

  3. Събина юли 7, 2010 at 11:55 am #

    Ани, честито!!!! :))) Да кърти трафика ти пожелавам!

    ПП: Абе я му сложи малко цвят :Р

  4. Dessi Boshnakova юли 7, 2010 at 1:28 pm #

    Честито, и с нетърпение чакам да видим подарък от теб за теб!

  5. ankabanka юли 8, 2010 at 8:52 am #

    много благодаря за поздравите и пожеланията 🙂

Вашият коментар

