Малка гарнизонна почивка 2

29 Авг

Този път само детето е командировано, на кратка почивка на вилата с баба и дядо.

И ние двамата имахме цял един уикенд на разположение: кино петък вечер (най-накрая гледах inception), събота вечеря навън (препоръчвам Hamachi като място с много добро обслужване и доста вкусно суши), после питие на хлад (с лекия повей от 1 сутринта до към 3 беше прекрасно, в градината на Tоbaco).

Вчера цял ден грижа за мен: фризьор, кола маска, разходка из полу-празните августовски улици и още по-празните магазини. Разкош! Музика в слушалките, студено Лате от Costa в ръката и целият свят е мой. Никой не ми се обажда, никой не ме безпокои за нищо, никой не иска нищо от мен. Отдавна изгубено усещане за спокойствие и контрол над времето. После вкъщи малко преглеждане на блогове, четене на книга, нахвърляне на опорни точки за една статия, от която ме е страх, но много искам да напиша. После пробване на дрехи, разглеждане и подреждане на моите съкровища. От колко време не ми е оставало време за това. Когато ставаш родител сменяш сериалите – от Сексъст и градът превключваш веднага на Отчаяни съпруги.

Днес постепенно ще се върна към рутината: чистене, подреждане, прани, простиране, пазаруване, готвене. Краят на гарнизионната наближава. Наближава и моментът, когато детето ми ще се върне вкъщи и ще ми разкаже развълнувано колко много звезди се виждат нощем и колко огромна и бяла свети луната на вилата. Разкош!

Вашият коментар

