Коледа през август

12 Септ

Странно, нали? Но тази година започнах да планирам Коледна от август. Ето някои от задачите, които ми предстои да свърша до края на септември:

Списък с подаръци

Адреси и коледни картички

Проекти направи-си-сам

План за печене

План за чистене/подреждане на къщата

Семейни дейности

Списък за пазар

Инвентаризация

Бюджет

Така знам няколко неща: нищо няма да забравя, нищо няма да допусна да ме ядоса в последния момент, всички, които обичам ще имат подаръци и ще мога да планирам бюджета си така, че да не посрещна новата година с празно портмоне. Следващите дни очаквайте подробните ми планове за коледна подготовка.

2 Коментари to “Коледа през август”

  1. lilia септември 12, 2010 at 1:33 pm #

    Обещавам няма да има повече изненади.Дори и да е неудобно -ще питам тел… за всичко ,за да съм сигурна.Ужас…Срам ме е. Тъпа случка.С какво мога да изкупя вината си?

  2. ankabanka септември 12, 2010 at 1:36 pm #

    каква случка? нещо може би пропускам или не разбирам

Вашият коментар

