Промени в блога

26 Окт

От днес този блог започва да се променя. Раздвоението на личността ми се отразява зле и поради това, тук вече остава само място за следните теми: майчинство, отглеждане и възпитание на деца, организация на дома и ежедневието, всякакви домакински и кулинарни теми и всякакви теми за спестяване и финансова култура. Тук ще започна да пиша всичко, което до сега съм запсивала под работното заглавие „Наръчник за употреба на Адриана“ – записките, които си водех преди и след като родих, които се превърнаха в един своеобразен пътеводител за мен като начинаещ родител.

Женските работи, както и някои теми, които винаги са ме вълнували, но никога не съм писала тук като фотография, мода, пътувания и моята позиция по всякакви професионални теми, които ме влекат (ПР, управление на репутация, бизнес етикет и т.н.) скоро ще си имат свой собствен дом.

Моля да проявите търпение с бъговете, които може да изкочат по пътя.

3 Коментари to “Промени в блога”

  1. Иван октомври 26, 2010 at 9:47 am #

    Чакам с нетърпение! 😉

  2. kamelia октомври 26, 2010 at 12:24 pm #

    Ани, ти правищ генерални промени по всички фронтове :-)) Успех!

  3. ankabanka октомври 27, 2010 at 9:19 am #

    благодаря за пожеланията 🙂

Вашият коментар

