Предговор

28 Окт

Тук е мястото да спомена, че никога нямаше да започна да пиша тази поредица, ако не бях срещала по пътя си трудности: ако имах лека бременност и не ми се налагаше да лежа неподвижна, никога нямаше да имам време за четене; ако детето ми не боледуваше, никога нямаше да ми се налага да научавам всичко, което сега зная. И не на последно място – ако не бяха ежедневните малки, големи и още по-големи трудности и турбулентни промени в живота ми, никога нямаше да се реша да се захвана с писане.

По темите бременност, раждане и отглеждане на дете има прекалено много информация, за това ще се старая да не изпадам в излишни подробности, които са лесно достъпни в интернет. Ще споделя най-важните неща, които са ми били от голяма полза, които са систематизирани и подредени, а в някои случаи вкарани в таблици и списъци. Ще се постарая да се движа хронологически разказите, като ще прекъсвам нишката само ако се случи нещо, което може да бъде актуално и релевантно към конкретния момент.

Сега е моментът да ми споделите каква информация, свързана с майчинството, ви е било трудно да намирате и какво най-много ви вълнува. Очаквам вашите коментари.

2 Коментари to “Предговор”

  1. Pippilota Mentolka октомври 28, 2010 at 11:57 pm #

    Абе, всичко е достъпно и всичко го има, въпроса е как ти ще го поднесеш, за да го четем 😉
    Проблемът, според мен е, дали ще има кой да го прочете. Като гледам колко бременни познати изобщо не искаха и в последствие не знаеха какво им се случва! Чудя се дали така го карат и през майчинството?…

  2. ankabanka октомври 29, 2010 at 8:59 am #

    Дали ще успея да пиша интересно и смислено е най-големият ми страх. Надявам се, да се справя 🙂
    А за масовото невежество – няма сила, с която да го променим. На мен лично винаги ми е било странно в 21 век, при невероятната възможност за лесен достъп до информация, защо все още има хора, които избират да останат в средновековието

Вашият коментар

