Детска престилка с коте

29 Окт

За направата на този лесен модел изпозлвах останали парчета плат и една стара черна тениска.

Мотива наподобява картинка, която видях в една детска книжка и много ми допадна. Това е едно от най-лесните и същевременно най-функционални неща, които съм шила.

2 Коментари to “Детска престилка с коте”

  1. vladoliki октомври 29, 2010 at 4:38 pm #

    Любимия ми блогър!
    Сега малко off-topic, ама много интересен. Аз, както ти казах, чета твоя блог през google reader. Та днес като излезе този пост отдолу гледам някакви географски координати. Пуснах ги в гугъл – излизат само резултати от този блог. Търсих на сайта – не се виждат нито в поста, нито в сорса на страницата. А най-интересното е, че координатите отговарят точно на една от сградите на американското посолство. А сега кажи, че не си шпионин на ЦРУ 🙂

  2. ankabanka октомври 30, 2010 at 8:04 am #

    аз нямам нищо общо с това 🙂

Вашият коментар

