Предколедно

3 Ноем

Както вече бях споменала, тази година започнах да се подготвям за Коледните празници още от август месец. Първата ми стъпка беше да реша на кого ще направя подаръци, втората стъпка беше да определя грубо бюджета за подаръци, а третата стъпка беше да направя план за дейностите преди и по време на Коледа.
Ето накратко моят план за предпразнично улеснение:

През септември:

  1. На кого да подаря подаръци + бюджет
  2. Идеи за подаръци + разпределение кой какво да получи
  3. Закупуване на някои подаръци

През октомври:

  1. Идеи за подаръци направи-си-сам: картички, украса, печива, друго
  2. Списък за изпращане на коледни картички по поща + проверка на актуални адреси
  3. Още покупки на подаръци иокончателно разпределение на кой какво ще получи

През ноември:

  1. Купуване или изработка на коледни картички – тази година моите картички ще бъдат изработени вкъщи с помощта на детето ми
  2. Списък на нужни материали за изработка на картички + бюджет
  3. Изработка на e-картичка за разпращане по електронна поща
  4. Реализация на подаръците направи-си-сам + бюджет за материали и закупуване на нужните материали
  5. Инвентаризация на наличната украса и план за закупуване на нова + бюджет
  6. План за предколедно почистване+подреждане + разпределяне на ангажиментите

През декември:

  1. Списък с ангажименти: планиране на гости, които да поканим, както и партита, на които ние сме поканени
  2. Списък на кого ще подарявам допмашно приготвени печива + разпределение за печене
  3. Меню за дните, в които ще имаме гости – приготвяне на рецепти
  4. Подаръците за детето – от кого какво да получи

Това накратко са моите упорни точки, с които ще се подготвя за обичайно пренатоварените дни около Коледните празници. Следващите седмици ще ви покажа картичките, които ще изработим, както и някои от идеите за подаръци направи-си-сам и печивата.

А вие как се подготвяте за Коледните презници?

4 Коментари to “Предколедно”

  1. Pippilota Mentolka ноември 3, 2010 at 11:15 pm #

    Тц-тц-тц! Направо си за завиждане! Още не съм се заподготвяла, но сега направо ме мотивира! 🙂 И ме накара да се замисля как след година-две ще ояснявам на Дребосъчето защо получава подаръци на НГ, а не на коледа, трудничко ще ми е.

  2. ankabanka ноември 4, 2010 at 12:49 am #

    с обясненията е забавно: защо правим картички, вместо да ги купуваме, защо се казва дядо Мраз, а не дядо Коледа, защо не купувам отрязани елхички…

  3. Pippilota Mentolka ноември 6, 2010 at 1:21 am #

    Ааа, от елхичките не мога да се откажа! Аз съм от тия дето излизат с обяснението, че е като да се откажа от бройлера или пържолките на Гошето 😛

  4. ankabanka ноември 6, 2010 at 9:41 am #

    тази ще ми е 6-та поредна Коледа, за която ще опъна пластмасовата елхича. Макар че като се замислям и тя не е особено еко.

Вашият коментар

