Супа от сьомга или Salmon Chowder

3 Ноем

Продукти:
20 гр. масло
1 лук – нарязан на много ситно
1 стрък праз лук – нарязан на много ситно (аз сложих 2)
около 2 литра бульон от риба (аз използвах вода)
2 картофа – нарязани на малки кубчета (аз сложих 4)
450 гр. филе от сьомга – нарязано на малки кубчета (аз сложих около 600 гр.)
1 чаена чаша прясно мляко (аз сложих половин)
1/2 чаена чаша течна сметана
сол и пипер на вкус
аз добавям и лют червен пипер
2 супени лъжици копър – нарязан на много ситно (аз сложих 1 връзка)
Приготвяне:
Маслото се разтапя и в него се запържват нарязаните на дребно лук и праз лук, след около 10-тина минути се долива бульона/водата и след завиране се добавят картофите, ври 20-тина минути, след което се добавя сьомгата, след 5 минути се добавят млякото и сметаната, оставя се да заври и се разбърква внимателно, добавят се подправките и копърът, завира, разбърква се и се вдига от котлона.
Добър апетит!

2 Коментари to “Супа от сьомга или Salmon Chowder”

  1. Иван ноември 3, 2010 at 4:15 pm #

    Баща ми приготвя нещо подобно и след нея едвам ставам от масата. Така, де, искам още! :-)))

  2. ankabanka ноември 4, 2010 at 12:46 am #

    следващият път като я сготвя, ще те поканя специално!

Вашият коментар

