Коледни картички – направи-си-сам

27 Ноем

Тази година Коледата ще бъде различна в моя дом, защото почти няма да има купени подаръци, ще има изработени такива. Коледните картички също са наше домашно производство, като за сега имаме два модела – едната е с къщичка, другата със снежен човек. Всеки ден с дъщеря ми изработваме по няколко, като аз й очертавам фигурките, които тя трябва да изреже, помагам с рязането на кръгчета, звезди и луни, после лепим, а накрая тя рисува там, където намери за нужно, за да бъдат по-весели картичките ни.

Нашите картички ще са обикновени, семпли и може би не много красиви, но ще бъдат изработени от нас за всички, които обичаме.

Така ще запомня тази Коледа, когато дъщеря ми ще бъде на 5, как сме правили картички и Коледни подаръци. Как сме се забавлявали цял месец преди празниците и как сме се подготвяли да изненадаме семейството и приятелите ни.

Един коментар to “Коледни картички – направи-си-сам”

  1. lilia ноември 27, 2010 at 2:05 pm #

    Не ми е за пръв път-свикнала съм да бъде така .Отдавна не зная вкуса на истинския празник.Дори съм приела за себе си че дни в които ми е много хубаво ,са ми истинските празници,дори и без повод.Иначе стъкмисаните нещо не се случват…

Вашият коментар

