Форум Храна, разбор и коментари

29 Ноем

Както вече споменах, в събота бях на Форум Храна, организиран от Горичка. Бях със Събина и докато течеше форумът коментирахме случващото се, което ми помогна да запомня впечатленията си.

Искам да започна с похвала към хората, които стоят зад/правят Горичка. Харесва ми, че има млади, амбициозни и мотивирани хора, които се стремят да направят популярни теми като устойчиво развитие, биодинамично слескостопанство и по-добър и еко живот изобщо. Харесвам подобни инициативи защото събират различни хора с еднакви интереси и създават повод за общуване, обсъждане на важни и интересни теми, а не на последно място и повод за запознанства и социализация. Пък и правят София един по-интересен град за живеене.

Организацията беше добра като цяло, повечето лектори представиха интересни теми, атмосферата беше приятна и дори из рекламните брошури в пазарските торби, които получихме още на входа сутринта, имаше полезни. Бях чула различни и противоречиви мнения за предходния Форум Родителство, за това се опитах да нямам конкретни предварителни очаквания, но бях любопитна да чуя някои от лекторите, а именно д-р Гайдурков, Ивелина Иванова, Марина Бракалова и Юрий Ковачев. При доктор Гайдурков ще отида веднага, щом махна патериците, макар да не вярвам искрено на теориите, които представи; Ивелина Иванова беше много добър презентатор, но след снимките й огладнях ужасяващо много, а да се доберем до храна се оказа едно истинско предизвикателство; идеите представени от Марина Бракалова бяха изпълнени с надежда, че може да завещаем този свят в по-добър вид на нашите деца; Юрий Ковачев говори много общо, а аз имах нужда от малко повече конкретика.

Но най-много ме впечатли Чичо Митко и планирам напролет да го посетя, заедно със семейството си. Напомни за моя дядо, който вече е далеч от мен, за начина по който той гледаше градината си. Хареса ми това, колко спокойно и естествено говори, колко простичко, и истински и ми се прииска напролет и аз да засадя малката лехичка на вилата според лунния календар, нещо, което пък още повече би вдъхновило дъщеря ми да става астроном/астронавт.

Не разбрах защо Антони Георгиев беше избрал да чете наръчник за чужденци попаднали на българска трапеза, щеше да ми е далеч по-интересно да беше говорил за нещо друго. Хареса ми как говори Яна Петкова, Патрисия Кутюр и Джун Йошида, спокойни и естествени и някак заразно предаваха любовта си към храната и работата си.

Не мога да кажа, че си тръгнах с много нови знания, но беше определено един приятен ден. Видях някои познати, които не бях виждала от доста време запознах се с нови хора (стараейки се да преодолея вродената си стеснителност и темерутщина) като например Йоана, която на живо е още по-ведра и мила, отколкото на снимките в блога си, припомних си добре забравени стари знания и придобих представа за нови неща.

Обикновено си спестявам критиките, за това ще се опитам да изкажа моята градивно. Модерен театър беше идеално място за зрителя по време на презентациите, но движението в почивките във фоайето беше сложно, особено когато хората се спираха да погледнат щандовете. Мен най-много ме впечатлиха Лумаги и Студио Реформа. Бих искала на следващия форум лекторите да говорят по-конкретно, дори и да разказват за собствения си бизнес или опит, но да има повече история зад разказите им. Аз лично се притеснявам когато говоря пред хора или микрофон (личи си особено в Календар по Нова – след 18:06 минути), но очаквам от хората на сцената да са интересни, обиграни и – особено на такъв форум – да бъдат харизматични и пленяващи.

За финал няколко думи и за забавната част на Форума. Много харесвам Phuture Shock и не ми се понрави как някои хора се изнизват, докато те бяха на сцената, а на ХаХаХа се смях до сълзи, дано да имат представления, подходящи за хлапета, за да заведа моето.

Няма да изброявам всички лектори, защото скоро ще има качени презентации на сайта на Гричка.

3 Коментари to “Форум Храна, разбор и коментари”

  1. maria ноември 29, 2010 at 5:19 pm #

    точно пък ти, стеснителна и темерут…ха ха, а къде е богомолката?
    извинявай, но не можах да устоя :-)))

    • ankabanka ноември 29, 2010 at 5:26 pm #

      Марийче, така добре ми се отрази смеха 🙂 малко да разведри атмосферата. Богомолката спи зимен сън

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tweets that mention Форум Храна, разбор и коментари « Ankabanka's Blog -- Topsy.com - ноември 29, 2010

    […] This post was mentioned on Twitter by Tomislav Savov, ana dinkova. ana dinkova said: Форум Храна, разбор и коментари: http://t.co/OI3XEGq #hrana […]

Вашият коментар

