Списък за болницата

30 Ноем

Този списък е подобрена версия с редакция след като вече родих и мои приятелки искаха съвет или списък на това, от което биха имали нужда. Списъкът е разделен на две основни части, едната е първата чанта, с която влезнах в болницата, а другата част е това, което партньорът ми донесе по-късно.

първи багаж
за мен:

документи: лична карта; обменна карта; изследвания (тонове на бебето, кръвни изследвания и всичко друго, което може да бъде полезно. аз си носех и рентгеновите снимки, ако все пак се наложеше епидорална); картонче с кръвната група
Нощници – 2 бр. (първата замина веднага след раждането)
елече без ръкави (между контракциите ми ставаше ужасно студено)
къси чорапи – 2 бр. – хавлиени меки
бельо – 2 ката
чехли
ластик и четка за коса
четка и паста за зъби
хавлиена кърпа – малка
самобръсначка
тоалетна хартия
дамски превръзки-нощни-2 пакета/1 пакет лигнин
мокри кърпички
носни кърпички
минерална вода – голяма (за след раждането)
бисквити/сухари, шоколад и дъвка
нещо за четене (докато бях предродилна зала много упорито четях Шифърът на Леонардо)
джобни пари – дребни
мобилен телефон и зарядно
телефонни номера, тефтер за писане, химикалка
за бебето:
пелени за еднократна употреба за новородени – малка опаковка
втори багаж
за мен:

нощници – допълнителни, ако има нужда
къси чорапи – 3 бр. – хавлиени топли
бельо – 3 ката
сутиени за кърмачки
хавлиени кърпи-голяма и малка
изпран и изгладен комплект пелени
сапун течен
шампоанчета за еднократна употреба
тоалетна хартия
дезодорант
тампони за кърма, крем за зърна, кърпички за зърна, силиконови зърна – не ги използвах, но ми ги донесоха
помпа за кърма – стерилизирана
бебешко шише+биберон – 1 бр.
биба – която много упорито не дадох на бебето
бивацин-спрей
прибори, храна, вода
за бебето:
мокри кърпички за дупе – 1 опаковка
марлички, лепенки и мазило за пъпрче
физиологичн разтвор
спирт
памучни тампони
крем за дупе
бебешко олио/преварен зехтин в шишенце
пелени за еднократна употреба
дрехи за изписване:
дрехи за мен
за бебето:
боди с дълго ракавче
камизолка
ританки
плътна жилетка (аз родих началото на декември)
чорапки
ръкавички
шапчица – плътна памучна
одеалце дебело
 

3 Коментари to “Списък за болницата”

  1. lilia ноември 30, 2010 at 10:54 am #

    Сега пък какво-аз почнах като котките през два дни да раждам.

  2. Събина ноември 30, 2010 at 11:07 am #

    Първата част звучи изключително плашещо! :О

    • ankabanka ноември 30, 2010 at 11:10 am #

      Не е чак толкова страшно. А на теб не ти ли е още рано само да се шашкаш предварително?

Вашият коментар

