5 години

6 Дек

Преди няколко дни Адриана навърши 5 години. Снимката по-долу, която съм използвала и друг път, е направена малко след като се прибрахме вкъщи от болницата.

Преди 5 години се прибрах вкъщи с едно пашкулче, като основните ми притеснения бяха дали ще имам достатъчно кърма, дали ще спи спокойно, дали ще й минат коликите, дали ще се справя с недостатъчния сън, дали да я нося на ръце или да я оставям в легълцето си… Всичките ми “дали” бяха свързани повече с физическото здраве и оцеляване, на детето и моето.
Докато сега, 5 години по-късно, въпросите и колебанията ми са свързани с далеч по-сложни въпроси. Дали съм добра майка, дали обръщам достатъчно внимание на дъщеря ми, дали имам достатъчно търпение, дали я уча на достатъчно неща, дали я уча достатъчно добре на нещата, на които я уча, дали й давам достатъчно добър пример с моите думи & действия, дали ще мога винаги да съм до нея, да я подкрепям и да я обичам безрезервно.
Преди няколко години един приятел ми каза: децата имат нужда само от две неща: добра храна и безрезервна любов. С първото знам, че ще се справя, остава да се справя и с второто условие.

4 Коментари to “5 години”

  1. Събина декември 6, 2010 at 2:21 pm #

    Оффф каква съм шматка непоправима! Забравих да честитя!
    Да вие много, много, ама много здрава! Все така умна, креативна и палава! :)))

    • ankabanka декември 10, 2010 at 2:37 pm #

      Много благодаря за пожеланията, особено палава е много важно

  2. Иван декември 6, 2010 at 9:58 pm #

    Отдавна не бях попадал на толкова впечатляваща фотография! Да ти е жива и здрава дъщеричката и да те дарява само с щастливи мигове

    • ankabanka декември 10, 2010 at 2:37 pm #

      Много благодаря 🙂

Вашият коментар

