Коледни подаръци

18 Дек

Поради сериозно изкълчване на глезен, последните 3 седмици съм сериозно обвързана с продължително заседяване. Като така, тази година истерията с Коледните подаръци, буквално ще ме подмине. Както бях споменала и преди, тази година съм решила да не купувам никакви подаръци, поради следните причини:
1. хората, които наистина обичам и на които искам да подаря нещо, всъщност си имат всичко
2. отказвам се да се правя на добър самарянин, да подарявам хубави и смислени неща на хора, които или ми пре-подаряват стари подаръци или само отбиват номера
3. но не на последно място – не мисля, че истински хубави неща, могат да бъдат само закупените с пари от магазините.

И така единствените купени подаръци ще са тези за детето: Lego от amazon.com и ръчен часовник с Hello Kitty, който чакаме да пристигне от Австралия.

Приятелите, които живеят далече, ще получат по пощата самоделните коледните картички, които изработихме с Адриана.
Останалите ще получат коледни сладки – домашни, украсени с глазура и най-вероятно опаковани в целофан и завързани с червена панделна, на която ще виси тематична коледна украса, пак от поредицата направи-си-сам. За семейството ми и най-близките ми приятели, освен сладките, ще има и по-обемни печива: панетоне, щолен, кексове – за всеки, според предпочитанията и пак всичко домашна изработка. През идните дни ми предстои сериозно застояване в кухнята и най-вече около печката, но знам, че ще си струва!

Следващите дни ще има снимки и рецепти.
Весели празници!

Един коментар to “Коледни подаръци”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tweets that mention Коледни подаръци « Ankabanka's Blog -- Topsy.com - декември 18, 2010

    […] This post was mentioned on Twitter by Виталий Кулёв. Виталий Кулёв said: RT @anakabanka: Коледни подаръци: http://t.co/DJi9hev […]

Вашият коментар

