Честит рожден ден на мен

24 Ян

На рожденните си дни хората получават подаръци, а аз – втори блог. Тук е мястото за всичко, което правя вкъщи, а Ana’s Handbag е мястото за всичко, което ме вълнува извън дома и семейството ми. Там се намират и някои постове, които вече не се вписват в тукашанат тематика.

Специални благодарности на @bogoyavlenski и @helvetious.

7 Коментари to “Честит рожден ден на мен”

  1. Helvetious януари 24, 2011 at 9:14 am #

    Честит рожден ден, Ани! Пожелавам ти много здраве, щастие и радост!

  2. Блага януари 24, 2011 at 10:05 am #

    Жива, здрава и щастлива!

  3. виктория януари 24, 2011 at 12:17 pm #

    Честито! Здраве, късмет, любов и много успехи!

  4. Маргарита Кочева януари 24, 2011 at 10:11 pm #

    Честит Рожден Ден скъпа Аничка! Бъди здрава и никога не се променяй!

  5. ankabanka януари 25, 2011 at 12:55 pm #

    много благодаря за хубавите пожелания 🙂

  6. Тони Дончева януари 25, 2011 at 9:11 pm #

    Анче, честит рожден ден на патерица! Пожелавам ти да си все така заразителна и пълна с ентусиазъм, преливаща от идеи с онази прекрасна твоя усмивка, която вече ми липсва!

    • ankabanka януари 28, 2011 at 12:46 pm #

      и ти ми липсваш 🙂

Вашият коментар

