Успех

4 Март

И след като ви попитах какво е успеха, ето какво е за мен. Съвсем накратко в 10 точки:
1. да се погледна в огледалото без да се мразя в какво съм се превърнала,за да стигна до тук (имало е моменти в които съм се мразела и съм се питала дали целия гърч си стува, само заради някакъв статус. отговорът е НЕ)
2. да мога да гледам хората около мен в очите, без да се мразим взаимно
3. да не съжалявам за вещи и материални неща
4. да харесвам работата си и да я върша със старание и желание. а ако има и любов и ентусиазъм + 10 точки
5. да знам, че това което правя има смисъл дългосрочно. както и да се опитам поне да преудолея желанието всичко, което аз съм направила или започнала да ми се води лично, вместо друг да бере моите лаври
6. да мога да имам спокойствие и сигурност, както и да си позволявам някоя прищявка или глезотия – поне от време на време
7. да мога да помогна поне на 1 човек с опита си – независимо за какво
8. без значение колко хора ме познават или знаят коя съм – когато се сещат за мен да го правят с усмивка
9. да преодолея демоните и страховете си
10. да успея винаги да обичам безрезервно, въпреки ясната представа, че може да ме наранят

2 Коментари to “Успех”

  1. Dimitar N. Mitev март 22, 2011 at 5:41 pm #

    Какво повече да кажа…..!? Абсолютно споделям всички 10! Такава е и моята представа за успеха и в работата и в живота!

    • ankabanka март 30, 2011 at 11:22 am #

      моето разбиране за „успех“ е съчетание между вътрешен мир и равновесие и постигнати цели 🙂

Вашият коментар

