Игри за подарък

15 Март

В петък с дъщеря ми получихме подарък. Той по-скоро е за Ади, но аз се радвам може би повече от нея. Това са карти за игра, като на гърба на всяка карта са описани игрите от моето детство. Докато разказвах на дъщеря ми как съм играла като дете, почти се просълзих. Припомних си толкова хубави моменти – игрите на двора (карето между улиците Любен Каравелов, Паренсов, Венелин и Толбухин) и приятелите ми от махалата, игрите на стражаи и апаши, скачането на ластик, игрите на стъклени топчета, стрелбата с фунийки…

Не знам дали днешните деца, особено тези в големите градове, изобщо играят на такива игри. Но като хлапета тичахме от сутрин до вечер, а през лятото едвам ни прибираха да вечеряме или спим. Бяхме непрекъснато с ожулени колене и синини. Сещам се как веднъж, докато играехме на „Капитане, капитане, какво е морето?“ и бях капитана с вързани очи се спънах и си ожулих ужасно коленете. Рев, мазане с риванол, лепенки и пак навън да тичам.

Ето картите – моите снимки не се получиха добре, за това използвам тази:

Картите се продават с благотворителна цел. Могат да бъдат закупени от ФРГИ и събраните средства ще послужат за финансиране на бъдещи проекти по програмата „Живо наследство“. Аз определено ще ги използвам за подаръци на приятелките на Ади, защото отдавна исках да намеря игри, които да бъдат занимателни, развлекателни и да раздвижват малко децата ни.

3 Коментари to “Игри за подарък”

  1. ЖАНА март 29, 2011 at 11:08 pm #

    ЧАК И АЗ СЕ ПРОСЪЛЗИХ! :)))) ВИЕ, ЯВНО СТЕ ОКОЛО МОЯТА ВЪЗРАСТ. ДЕЦАТА СЕГА НЕ СА И ЧУВАЛИ ЗА ТАКИВА ИГРИ!!!! И Е МНОГО ЛОШО, ЧЕ И НЯМА КЪДЕ!!!! ДА ГИ ИГРАЯТ ТЕЗИ ИГРИ – КОЛИ, КОЛИ, КОЛИ!!!! САКЪН, ДА НЕ СЧУПИШ НЯКОЕ … НЕЩО! И НАИСТИНА, КАКТО ЧЕТОХ В ЕДНА ФАНТАСТИКА НЯКОГА, ЩЕ ИМАТ ОГРОООООООООМНИ ГЛАВИ, А НАДОЛУ – НИЩО! РЪЧЕТА И КРАЧЕТА, КАТО НА МРАВКА! … ТО И ТОВА, ЧЕ СА ГОЛЕМИ ГЛАВИТЕ, НЕ ОЗНАЧАВА, ЧЕ ТАМ ИМА НЯКОЙ :))) ЖАЛКО Е! ДЕЦАТА НЯМАТ ДЕТСТВО!

  2. ЖАНА март 29, 2011 at 11:11 pm #

    … ИЛИ ПЪК НЕ СТЕ НА МОЯ ВЪЗРАСТ – АКО СТЕ ТАЗИ, ОТ СНИМКАТА, НО ПЪК ВАШАТА МАМА ИЛИ БАБА, СА БИЛИ МНООООГО УМНИ ДАМИ! 🙂

    • ankabanka март 30, 2011 at 11:32 am #

      а защо да слагам чужда снимка? пък и съм си казала годините.
      а за игрите: времената са други, децата са други и игрите са други. добре е понякога обаче да показваме на хлапетата и начина, по който и ние сме играли. защото е лесен, непринуде, семпъл и има много движение.

Вашият коментар

