Презареждане

20 Март

Въпросът на деня: Как разбираш, че имаш нужда от презареждане?

В този случай презареждане да се тълкува като зареждане нови сили, нови идеи и изобщо позитивна промяна. Как да разбера, че съм се изтощила, че съм изчерпала идеите си или просто съм изморена от рутината на ежедневието и цикля като стара грамофонна плоча?

Приемам тълкувания всякакви, както и варианти за справяне с проблема.

5 Коментари to “Презареждане”

  1. khagan март 20, 2011 at 10:43 am #

    Презареждането е, да зарежеш всякакъв вид работа, дори неотложните. Да излезеш сред природата с приятели, поне за 4 часа. Да послушаш песента на птичките и ромона на реката. Като се прибереш, ще усетиш презареждането.

  2. Събина март 20, 2011 at 12:56 pm #

    В един момент ще се отпуши, ще видиш. 🙂
    Промяната идва в точното време, когато идва сама.

  3. komitata март 20, 2011 at 4:07 pm #

    От по-безопасните неща се сещам за пътуване, за физическо усилие и за пролетно чистене. Също и за ден на изключване от абсолютно всичко.

  4. komitata март 20, 2011 at 4:08 pm #

    Не прочетох точно. Значи аз имах един период, в който ме болеше главата, с каквато и работа да се захващах. Ама така си ме заболяваше че не ми минаваше поне час, след като съм я захвърлил.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Презареждане | Bulgarian Blog - юли 17, 2011

    […] Въпросът на деня: Как разбираш, че имаш нужда от презареждане? В този случай презареждане да се тълкува като зареждане нови сили, нови […] Прочетете повече -> WordPress.com Top Posts […]

Вашият коментар

