Успех – простижения

13 Апр

Наскоро Събина писа какво е постигнала преди 30. Което отново ме връща към темата за успеха – явно е безкрайна. Един от коментарите е на Майк и много ме учуди. Как се чувстваме и как ни възприемат отстрани явно са две различни величини.

В този ред на мисли миналата година един познат, който практически живее онлайн и както биха казали англо-говорящите – digital is his middle name, беше много силно впечатлен, когато говорейки за блогъри споменах, че познавам Майк Рам. „Ама ти наистина ли познаваш Майк?“ тогава ми прозвуча като „Ама ти наистина ли познаваш Мадона?“. Така че да, успехът и постиженията са относителна величина.

Някъде там навън има някого, за когото може би Х е суперзвезда. Независимо Х как се чувства.

8 Коментари to “Успех – простижения”

  1. Събина април 13, 2011 at 4:05 pm #

    баси, за мен някой не е питал :Р

    • ankabanka април 13, 2011 at 4:08 pm #

      😀

    • Майк Рам април 13, 2011 at 4:12 pm #

      Събина, аз съм малко underground и не всеки е чувал за мен, докато ти си толкова известна, че не е нужно да питат. Нещо като Ани Салич 🙂

      • Събина април 13, 2011 at 4:51 pm #

        ех, Майк, айде сега, на ьТВ ли ще се обиждаме :Р мислех, че си ми приятел! 😀

  2. Майк Рам април 13, 2011 at 4:07 pm #

    Ани, наистина си права, че може да има разлика между това как се чувстваш и как те възприемат околните. Може би истински успял е онзи, за който и двете оценки са високи.

    • ankabanka април 13, 2011 at 4:09 pm #

      днес се сетих за тази случка, докато си ходех по улицата. всъщност познавам доста хора, които те дават за пример 🙂

  3. Майк Рам април 13, 2011 at 4:10 pm #

    А за мен един приятел казва: „Това, че си известен на 1000 човек в интернет, всъщност нищо не означава в реалния живот.“ И може би е прав. Успехът и популярността са две различни неща.

    • ankabanka април 13, 2011 at 4:14 pm #

      а според мен и това е вид успех: заинтригувал си тези хора и следят какво пишеш. освен това онлайн е по-трудно да имаш твърда аудитория – ако някой не ти хареса блога – подминава. не е като телевизора – пускаш и имаш 20 канала (примерно). тук изборът е огромен

Вашият коментар

