Мечо Пух за добрите обноски

19 Май

Това е името на книжка, която притежавам от неопределено време и най-неочаквано изкочи от старата ми библиотека при родителите ми. Явно някога страстта ми към Мече Пух или стремежа ми към добрите обноски са ме подтиклаи да я купя.

Сега чета тази книга на Адриана и си говорим колко е хубаво да се държиш мило с другите, да ядеш добре на маса, да не прекъсваш този, който говори в момента и подобни.

Книжката завършва с едно изречение, което би могло да помогне на всеки един от нас: „Ключът към доброто възпитание е да помним, че малко Внимание и малко Мисъл за Другите променя всичко“.

11 Коментари to “Мечо Пух за добрите обноски”

  1. филми май 24, 2011 at 3:01 pm #

    Интересно!

  2. Светлана Любенова август 31, 2011 at 8:22 pm #

    Опитах се да открия онлайн тази книга и не успях.
    В духа на добрите обноски те моля, ако имаш възможност и ако страниците на самата книжка не са много, да ми ги изпратиш преснимани, както в твоята статия , на имейл filial_sl@abv.bg

    • ankabanka септември 1, 2011 at 5:35 pm #

      Стига да ми остане малко повече свободно време 🙂

    • dobrinka септември 10, 2012 at 11:07 am #

      Zdr.Svetlana moga li da te pomolq ako sa ti pratili tova za koeto molish da mi go prepratish na men

  3. dobrinka септември 10, 2012 at 11:04 am #

    и аз искам да помоля за същото както Сжетлана Любенова!Благодаря преджарително
    jekowa@mail.bg

    • anadinkova септември 10, 2012 at 11:11 am #

      не съм сканирала книжката, поради прецакан принтер. тази нощ ще се пробвам да я наснимам и ще ви я пратя и на двете

      • dobrinka септември 10, 2012 at 12:31 pm #

        blagodarq

      • dobrinka септември 15, 2012 at 8:09 am #

        ani zdr.az da napomnq za sebe si

      • anadinkova септември 18, 2012 at 4:53 pm #

        детето си е спретнало нейде кижката, а на мен не ми остава нито време да я издиря, нито да я снимам. но имам надежда, че все някога ще се случи 🙂

  4. Мария септември 29, 2012 at 2:15 pm #

    И аз моля за едно копие! Благодаря! mim7@abv.bg

Trackbacks/Pingbacks

  1. Мечо Пух за добрите обноски | Информ@ЛИЧНО - август 2, 2011

    […] Мечо Пух за добрите обноски / Публикувано на 02.08.2011 […]

Вашият коментар

