Заключения

30 Юни

Малко след като се събуди днес, Адриана каза следното:

“По принцип големите не ми пречат, но ако искаш да знаеш на мен на 5 ми е много добре. Не мога да разбера защо трябва да пораствам и да се занимавам с глупости. Много по-интересно е да бъдеш дете. И освен това кожата на петичките ми загрубява, което е ужасно. Никой няма нужда от груби пети.”

Не мога да не се съглася с нея. И аз на нейните години не исках да порастна и намирах живота на възрастните за много глупав.

6 Коментари to “Заключения”

  1. nervousshark юни 30, 2011 at 11:47 am #

    Много голям LIKE :)))))

  2. Събина юни 30, 2011 at 11:51 am #

    това с кожата на петите верно е проблем 😦

    • ankabanka юни 30, 2011 at 11:53 am #

      голям! 😦 особено, ако като мен ходиш боса цяло лято

  3. Lucy Kuiumdjieva юни 30, 2011 at 11:55 am #

    Боже.. Ани колко е права… защо наистина трябва да растем..искам и аз да съм на 5..

  4. LEKI юни 30, 2011 at 11:25 pm #

    Мдааа:) Колко е право детето! И ние в екипа имаме един мъник на 3 г:) – Боби белята.

Вашият коментар

