Предпразнично

21 Ноем

Напоследък животът ми е такава лудница, че почти нямам време за тук. Защото всичко, което искам да напиша тук изисква време – все са едни дълги теми…

Зарязах темите за детегледането в ранна бебешка възраст, защото са дълги, зарязах рецептите – поради същата причина. Изобщо малак излагация. Обещавам да наваксам – кога не знам, но знам, че трябва.

Освен това тотално пропуснах 2-рия рожден ден на блога, карай.

Обаче хлапето след 2 седмици става на 6 години. Кога минаха – не знам. Как минаха – забавно, лесно, трудно, инфарктно, шеметно, замечтано, разревано – от всичко по малко.

Сега имам план – да направя парти-изненада – денят тази година е събота, за това планирам да я изпратя на пица с баба и дядо й, да украся и подредя къщата и да я изненадам с един хол превърнат в парти-зона. Как ви звучи? Мисля темата да бъде „котки“ – защото тя обожава котки и защото е луда по мюзикъла, но за всеки случай ще я разпитам да не си е сменила мнението и да се разочарова – знам ли ги днешните деца какво искат вече!
Приемам идеи и за подаръци – образователни и необемисти , моля!

6 Коментари to “Предпразнично”

  1. Комитата ноември 22, 2011 at 1:58 pm #

    Ани, а на мен ми се върти в главата да преведем наново „Котките“ на български, защото преводът е АБЦОЛУТНО ОТВРАТИТЕЛЕН… А подаръкът може да е котешки костюм за мюзикъла 😉

    • ankabanka ноември 22, 2011 at 4:22 pm #

      Това с превода не е лоша идея, ама много гърч ми се вижда…
      А за котките – според последни данни от днес сутринта – вече са отживелица. Сутринта госпожицата каза, че иска да има само момичешки и принцески неща – нищо друго „няма да допусна“ – край на цитата.

      • Комитата ноември 22, 2011 at 5:33 pm #

        Хахаха интересно ми е кой си е познал фразата 😉

      • ankabanka ноември 22, 2011 at 5:51 pm #

        Това по-скоро е от речника на майка ми, аз съм малко по-мека и блага 🙂

      • Комитата ноември 22, 2011 at 5:34 pm #

        То и аз виждам че е много бач, чудя се не може ли мощна група да се формира 😉

      • ankabanka ноември 22, 2011 at 5:50 pm #

        Би могло. Но после ще имаме нужда от редактор, който да ни оеднакви текстовете 🙂

Вашият коментар

