6

3 Дек

Днес се събудих към 5 и половина, защото Адриана ме извика да я завия. Трудно й е да се справя с голямата зимна завивка и всеки път когато се отвие аз си правя среднощни разходки до нейната стая.

Преди 6 години по това време вече бях паркирана пред телевизора (за да се разсейвам) с голям часовник, тефтер и химикалка и старателно записвах интервалите на зачестяващите контракции.
Днес Адриана навършва 6 години.

Преди 6 години се запознах с любовта на живота ми и може би и с най-добрата ми приятелка, макар че последното ще видим как ще издържи на изпитанията на пубертета.

За 6 години разбрах, че мога да правя неща, които никога не съм и предполагала, че мога: мога да не ям и спя с дни, мога да тичам по улицата с 25-килорамово дете на ръце, мога да изпитвам невероятно широка гама от емоции и чувства, мога да казвам за кои състояния какви лекарства са нужни – още преди лекарят да е казал какво мисли по въпроса, мога и още много други неща.

Нищо не знаеш за живота, докато не станеш родител. Не знаеш нито на какво си способен, нито от какво можеш да се лишиш, нито на какви жертви си готов, нито колко силно можеш да обичаш, нито колко можеш да се вълнуваш и да се радваш.

Днес Адриана става на 6, а аз се просълзявам от радост откакто съм отворила очи тази сутрин.

p.s. Адриана се учи да пише, картинката е резултата от вчерашния й сблъсък с word

11 Коментари to “6”

  1. Елида декември 3, 2011 at 11:20 am #

    Много харесвам статиите ти, свързани с Ади, дават ми една напълно различна гледна точка 🙂 Пожелавам ви да сте живи и здрави и да имате много усмихнати моменти заедно, въпреки трудните такива.

    • ankabanka декември 4, 2011 at 8:39 pm #

      благодаря, Ели

  2. Sabina декември 3, 2011 at 11:38 am #

    • ankabanka декември 4, 2011 at 8:40 pm #

      и ние така ❤

  3. Адриана декември 4, 2011 at 2:39 pm #

    На патерица! 🙂
    Честит Рожден Ден на моята съименничка!
    Да е здрава, да Ви радва и да Ви обича!!!

    А за пубертета не се притеснявай – ще мине бързо. 😉

    • ankabanka декември 4, 2011 at 8:40 pm #

      Благодаря, Ади 🙂

  4. Бени декември 5, 2011 at 3:17 pm #

    Честити 6 на теб и на Ади 🙂

    • ankabanka декември 5, 2011 at 4:11 pm #

      Благодаря 🙂

  5. kathryn декември 21, 2011 at 6:53 pm #

    Макар и с голямо закъснение, да ти е жива и здрава Ади! С нея сме родени на една и съща дата :))

    • ankabanka декември 22, 2011 at 11:18 am #

      тогава и на теб (с доза закъснение) честит рожден ден и всичко най-прекрасно 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Amazing Thing #7 : .: The Way I Feel About It :. - декември 4, 2011

    […] лично не са ми много интересни. Обаче понякога пише ето такива неща изливайки сърцето си и тогава знам защо ми е […]

Вашият коментар

