2012

4 Ян

Ето – и мен ме заля вълната на пожелания и първи годишни постове и следователно – това е първият ми пост за тази година – 2012.

За първи път започвам годината без планове, без очаквания и без ясна представа какво искам да ми се случи. Знам със сигурност, че искам много здраве – за мен и семейството ми и всички, които обичам – защото без здравето (колкото банално и клиширано да звучи) нищо друго няма значение.

Искам годината да ме изненада. Искам аз сама да мога да се изненадвам.

Надявам се да намеря вътрешна хармония в годината, в която ставам на 35. 35 е добра възраст за хармония, не мислите ли? Нито съм млада нито още стара. Усещането е ужасно, от сега се чудя как ще я намеря тази хармония, щом още от сега съм откровено изплашена.

Но да се върна към началото на годината и пожеланията: пожелавам си много слънце, усмивки, спокойствие и мъдрост. И на вас ви го пожелавам.

3 Коментари to “2012”

  1. Sabina януари 4, 2012 at 1:27 pm #

    и аз така. няма много планове, искам годината да ме изненада. и искам да имам работа и да ми е интересно! 🙂

    • ankabanka януари 4, 2012 at 2:08 pm #

      пожелавам ти ги всичките да ти се сбъдват и по много 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. 2012 | Информ@ЛИЧНО - януари 5, 2012

    […] 2012 / Публикувано на 05.01.2012 […]

Вашият коментар

