Ремонтна дейност

8 Май

Нещо не ми се получи с инструкциите за употреба на хлапето, които си бях обещала, че ще разпиша подробно – по спомени, за да могат (евентуално) да бъдат полезни на някоя друга бъдеща/начинаеща мама. Не ми се получи по следните няколко причини:

  1. Много бързо се оказа, че се забравят всички гадни неща. Помнят се само най-страшните, а те – слава Богу са малко.
  2. Не си открих по-подробните записки – затрупани от тонове стари вещи и спомени, които изрових от старото жилище на родителите ми. И все не ми остава време да подреждам, защото знам, че захвана ли се – ще падне огромно изхвърляне!
  3. Кофти организация на времето.

Обаче сега ми предстои една друга епопея – ремонт! И понеже е предвидено да се случва това лято, мисля да си довя дневник: премеждията на ремонтиращия.
Опитвам се да си спретна списък от неща, които да ми помогнат в началото и ето до къде я докарах:

  1. План на помещението (в моя случай хола)
  2. Сайтове и блогове с идеи за обзавеждане за вдъхновение
  3. Изрезки от списания – пак за вдъхновение
  4. Контакти и каталози на магазини
  5. Контакти на майстори
  6. Мостри на бои/латекс/тапети

За сега толкова. Приемам насоки и съвети – всякакви!

8 Отговора to “Ремонтна дейност”

  1. vladoliki май 8, 2012 at 10:45 am #

    Аксиома: всеки един ремонт в България, независимо от мащаба му, продължава минимум 8 месеца. Питай Мина😉

    • anadinkova май 8, 2012 at 3:33 pm #

      Не ми харесва тази аксиома – никак! И ми действа зле и подтискащо – за това ще се опитам да я променя – пък да видим🙂

      • vladoliki май 8, 2012 at 3:46 pm #

        Ще следя с интерес. Наскоро открих, че в 3D warehouse на Google SketchUp можеш да намериш почти всичко що е IKEA в 1:1 мащаб – доста удобно в частта план на помещението.

      • anadinkova май 8, 2012 at 11:45 pm #

        Това звучи интересно – ще проверя!

  2. Лита май 9, 2012 at 9:41 am #

    успех!🙂
    на мен също ми предстои ремонт на хола; препоръчвам ти да прегледаш http://napravisam.bg/forum както се казва, не можем да сме специалисти по всичко😉

    • anadinkova май 9, 2012 at 9:54 am #

      Много благодаря за линка – букмаркнат в папка „REMONT“🙂

  3. Mirena Marinova май 14, 2012 at 10:44 am #

    Това с осемте месеца никак не е задължително. Хола е може би най-лесната стая за ремонт, стига да не местиш стени или къртиш мазилки. С добра организация може да стане и за месец.
    Аз лично обикновено започвам първо с избор на цветовете и пердетата. Може да ти се стори малко наопаки, но после ти спестява безумно обикаляне по магазините да намериш плат, който да се върже с тапета или стените.

    • anadinkova май 15, 2012 at 2:54 pm #

      Мисля и аз да започна от домашния текстил/пердетата🙂

Вашият коментар

