Liebster Blog Award

8 Авг

Получих номинация за тази игра – Награда за любим блог от Ваня.

Много благодаря за което, никога за нищо не са ме номинирали и в хаоса на ежедневието дълго време изобщо не можах да реша какво да пиша. Освен това не ми е много ясно какво се има предвид под „200 последователи“, за това аз – типично! по-долу съм изброила любимите ми блогове, без да обръщам внимание на броя последователи, за това може би отпадам от играта, щафетата или каквото е цялото това начинание 🙂 deal with it!

Ето правилата:

1. Публикувайте връзка, която води до блога на Вашия номиниращ с някаква информация за него/нея в блога си.
2. Споделете 11 факта за себе си.
3. Отговорете на 11те въпроса, зададени от Вашия номинатор.
5. Напишете 11 въпроса за Вашите номинирани.
6. Номинирайте 11 блога, с по-малко от 200 последователи, като публикувате връзка към техните блогове в своя.
7. Уведомете номинираните за това, оставяйки коментар на блога им.
8. Не можете да номинирате номиниращият.
9. Добавете картинка на Liebster Blog Award на вашия сайт.
10.Не забравяйте да кажете на другите за какво е тази награда.

Ето и моите отговори:

1 Номинира ме Ваня, една изключително сръчна млада дама, която ако случайно не следите – горещо ви съветвам да започнете. Прави прекрасни проекти за обзавеждане и разни DIY нещица, които са показани стъпка-по-стъпка и могат да бъдат възпроизведени (освен ако не си с 2 леви ръце вързани зад гърба!) или пък да послужат за вдъхновение.

2 Ето и 11 факта за мен:
1 не мога да карам колело
2 колекционирам препарирани пеперуди
3 живея във въздушна кула в паралелна действителност – т.е. често отказвам да приемам това, което ми поднася животът и държа винаги да бъде по моя начин
4 понякога съм болезнено непрактична и мисля крайно ирационално, което прави съжителството с мен едно малко ежедневно предизвикателство
5 разбрах какво значат истинска сила, любов и мъка, след като станах майка и преживях много прекрасни и няколко малко страшни момента
6 не обичам да ме снимат и така и не се научих да позирам – да се чуди човек как имам блогове, в които поствам мои снимки
7 исках да се науча да рисувам, но след известно време дерзаене с уроци установих, че нищо не може да замени таланта и се отказах
8 до преди две години работех в корпоративния свят и се занимавах с връзки с обществеността. Сега понякога се чудя дали да не изгоря всичките си стари костюми на клада, но ми е жал – имам някои доста хубави.
9 с годините ставам все по-голям темерут и общувам с много малко хора
10 обожавам да пътувам. Понякога си мисля, че работа в някое от телевизионните предавания, които разкриват красотата на света или още по-добре – добрата храна и прекрасното вино по света би била моята работа мечта!
11 не искам да променям света, искам да мога да променя себе си

3 Сега и отговорите ми на въпросите на Ваня:
Ваня: Кое е най-тъжното нещо, което сте преживели?
Ана: Смъртта на бабите и дядовците ми. Фактът, че не можах да се сбогувам с тях и празнотата която остана след това.
Ваня: Кое е най-веселото нещо, което сте изживели?
Ана: Ежедневието с дъщеря ми.
Ваня: За какво не съжалявате?
Ана: Опитвам се да не съжалявам за нищо. Но ми е трудно, защото аз съм от този тип хора, които се самоизяждат отвътре от притеснения и въпроси „какво щеше да стане ако…“
Ваня: Какво искате да направите с живота си?
Ана: Искам да го изживея. В идеалния вариант бих искала да мога да живея спокойно и комфортно.
Ваня: На колко бири сте?
Ана: Напоследък предпочитам да съм на вино.
Ваня: Колко са ви дълги краката? Ама сериозно искам да ги премерите! Трябва да намеря конкурент на Adriana Sklenaříková.
Ана: Не съм сигурна как се мерят крака, за това премерих моите от чатала до петите: 82 см.
Ваня: Кажете ми един виц.
Ана: Син към баща си: Татко, прочетох в една книга, че има места по света, където мъжете не познават предварително жените, за които ще се женят и се запознават чак на сватбата! Представяш ли си? Бащата: Сине, случва се навсякъде по света – разбираш каква наистина е жена ти едва след като сключиш брак с нея…
Ваня: Как виждате света след 100 години?
Ана: Не съм сигурна, че искам да си го представям. Предпочитам да живея в настоящето.
Ваня: Опишете се с три думи, които бихте написали и на надгробната си плоча 🙂
Ана: Не искам да имам надгробна плоча, нито гроб. Бих предпочела да ме кремират и да изхвърлят праха ми над морето.
Ваня: От къде идват бебетата? Или нещата както на вас са ви ги обяснили.
Ана: Родителите ми бяха достатъчно честни и ми разказваха винаги нещата така, както са в действителност – съобразено с възрастта ми разбира се.
Ваня: Какво още смятате, че изпуснах да ви питам?
Ана: Нищо

5 Моите 11 въпроса:
1 Ти коя си
2 В какво намираш най-много смисъл
3 В какво няма смисъл
4 Какво те прави истински щастлива
5 Кое е мястото, където се чувстваш спокойна
6 Ако беше книга, щеше да си…
7 Ако беше филм щеше да си…
8 Ако беше песен щеше да си…
9 Ако можеше да имаш свръхестествени сили, каква сила би искала да имаш?
10 Ако можеше да върнеш времето назад и да промениш едно събитие – кое би били то?
11 Кой е най-хубавият подарък, който си получавала

6 11 блога, които харесвам и искам да номинирам (изцяло женски):

1 Гладната акула
2 Кулинарно – в кухнята с Йоана
3 urban traveler
4 Яна (несъвършенството прави стила …)
5 LaMartinia
6 РазВихрено
7 Like a piece of cake
8 Нора без захар.
9 Molif
10 The way I feel about it
11 Разпилени парченца…

6 Коментари to “Liebster Blog Award”

  1. Adi август 8, 2012 at 5:00 pm #

    Ех, колко готинко 🙂 мерси, Ана 🙂 през weekend-a ще се развихря

  2. molif август 9, 2012 at 10:16 am #

    Интересно ми беше да прочета твоите отговори, Анче. Добре, мерси за поканата – време е и аз да се измъкна от сенките и пак да започна да пиша. 🙂

  3. Йоана Петрова август 15, 2012 at 12:33 pm #

    Напомня ми на лексиконите, които с голям кеф си правех и попълвах като дете. 🙂 Ще пропусна този път, съвсем на друга вълна, даже в съвсем друго измерение съм сега. Като във факт номер 10, но без телевизионно предаване. 🙂

  4. Мария август 21, 2012 at 5:19 pm #

    Мерси, но ще се въздържа:-)

Trackbacks/Pingbacks

  1. Liebster Blog Award? Aз? А стига бе?! | Нора без захар. - август 9, 2012

    […] си аз из Google Reader и виждам последния пост на Ана  и някъде в дъното гледам и линк към моя скромен блог. […]

  2. 11 въпроса | .: The Way I Feel About It :. - октомври 9, 2012

    […] се сетих за някакво linkbuilding нещо, което Ани и Лус ми пратиха преди време. Нямам никакво намерение […]

Вашият коментар

