Мебели с кюфтета

28 Авг

Водим хлапето на по-голямата част от местата, на които ходим – за това и често ни гледат лошо. Свикнала съм, така постигам баланс – нали не очаквате всички да ме харесват?

Едно от любимите места на хлапето е Ikea – има спомен още от солунската такава, защото все намазваше по нещо. Сега играе вече игри за напреднали: отваря си каталога, отбелязва с маркер и ми го връчва с изречение от типа:

Мамо, за да имаш повече време за други неща – аз си избрах какво ми трябва от Икеа.

Обикновено броят на избраните неща клони към половината артикули.

Вчера Ikea представиха новия си каталог (нови по-ниски цени, нови артикули, нов интерактивен каталог, места за цъкане по онлайн каталога и сайта и т.н.) в следствие на което вечерта вкъщи тече следният разговор:

Аз: Трябва да минем някой уикенд през Икеа, за да видим новите неща и за бюро на детето.
Той: Добре.
Хлапето: А кюфтета?

Това е положението. Да е жив и здрав Ингвар Кампрад, който правилно е разбрал нуждата на хората и е предложил място за почивка по средата на пазаруването. Освен това не знам как са успели да обучат персонала, но за сега това е единствения голям магазин, в който насърчават децата да пробват мебелите. Било то и скок със засилка върху диван.

2 Коментари to “Мебели с кюфтета”

  1. kathryn август 28, 2012 at 9:19 pm #

    У дома сме големи фенове на шведите. Следващия път задължително ще опитам и кюфтенцата.

    • anadinkova август 29, 2012 at 11:56 am #

      най-якото е, че ги продават и замразени и можеш после да си ги печеш вкъщи. колко гости съм посрещнала така не е истина!

Вашият коментар

