Камбанка и тайната на крилете

12 Септ

Днес с Ади гледахме Камбанка и тайната на крилете.

Аз бях предубедена, тя ентусиазирана – класика! Резултатът: и на двете ни хареса!

Излишно е да казвам, че малките момиченца винаги харесват приказни истории са вълшебства, феи и приказни места. Излишно е да казвам, че аз съм крайно предубедена към повечето филмчета за малки момиченца, защото след какви ли не принцеси вече ми идва да крещя, но Дизни са се представили (за пореден път!) с това да се харесат дори на майките-чудовища като мен! Розовото е в рамките на допустимото, момичетата са калпазанки и авантюристки, които обаче държат на важни ценности: любов, приятелство, доверие и дори авторитет.

Ади ми беше обещала да напише какво мисли и тя за филма, но в момента е твърде развълнувана и само каза да споделя, че тя е Снежинка. Разбирайте, че никое други момиченце не бива вече да си заплюва Снежинка. Край! Това е положението! – избирайте си останалите феи на воля!

Допълнение: сега Ади чака зимата с още по-голямо нетърпение, за да кара ски (лудо както татко – цитат). А аз съм безкрайно доволна!

Ето ви и трейлър:

Вашият коментар

