Случайното забременяване

2 Окт

Не, не аз – по принцип. В 21 век да забременееш случайно е абсурдно! Дълбоко вярвам в семейното планиране, както и в свободата на всяка жена да решава сама за себе си дали и кога иска да има и най-вече колко деца. Безразборно в 21 век според мен раждат: мишките, зайците и ниско-образованите и полуграмотни хора. Нищо лично – просто аз така мисля.
Напоследък получавам най-различни покани и една от тях беше ето тази:

Ако ми изпратят повече инфо за семейното планиране ще споделя, защото дълбоко вярвам, че човек трябва да се образова и информира.

4 Коментари to “Случайното забременяване”

  1. Събина Панайотова октомври 3, 2012 at 2:40 pm #

    за това и аз бих споделила. ей така, за да има по-малко намръщени майки, които викат след децата си по улиците и за не слушам какво бреме е детето

    • anadinkova октомври 3, 2012 at 3:35 pm #

      нали. моето отношение към семейното планиране е сходно на твоето отношение за кастрацията на котките и кучетата

  2. Svetlina октомври 4, 2012 at 6:49 pm #

    Представям си как се опитвам да си направя бебе и получавам тая брошура. Вероятно ще изкукуригам и ще го приема много лично. Никой няма право да ми казва какъв ми е шансът да забременея, нито да ми обяснява, че трябва да ходя по аптеки вместо по сексшопове. Едно е да съм решила, че ще забременявам, друго е да планирам кога ще се прави секс у нас и да ставаме цех за бебеправене. Щото навремето като учех за инженер, точно това ни преподаваха – разликата между системата за автоматизация и човека, като работна сила.
    Тази брошура много грешно намеква, че е единственият начин, когато е просто едно от средствата.
    (отделно, че мъжът ми на такива команди и графици не се поддава, работим си, като ни се работи, работните дни са за слабаците :))

    • anadinkova октомври 5, 2012 at 6:52 am #

      хората, които са поръчали това изследване всъщност имат за цел да си продадат теста. и ако обикновено не съм много ОК да пиша за нещо с цел популяризирането му сред покупателно-способната маса хора, то тук направих изключение, защото темата ми е сърце. масово хората в България в 21 век – поне по отношение на сексуална и репродуктивна култура – са на ниво каменнта ера.
      като изключим търговския елемент обаче, всичко останало е нашата реалност, за чиято промяна азз бих искала да допринеса – дори само 1 жена да отиде и да си направи всички нужни изследвания преди да забременее – пак ще съм доволна!

Вашият коментар

