Какво е твоето призвание

7 Окт

Напоследък се чудя дали имам призвание и дали съм добра в нещо конкретно. Има хора, за които мога да кажа, че са родени да бъдат доктори или родители или готвачи или учители…

Ами аз? В какво съм добра? Имам ли изобщо призвание за нещо? Имам ли талант да правя нещо добре? Напоследък често си задавам подобни въпроси, на които за мое огромно съжаление не мога да намеря отговори. Дали това е криза на средната възраст? Не знам.

Понякога ми се иска да можех да правя нещо много добре – само едно – например да съм добър хирург или да съм добър писател или да съм добър родител. Искам да ме разберете правилно – не да бъда по-добра от другите или някой конкретен човек, просто искам да ме бива особено много и да бъда добра в нещо конкретно. Защо към днешна дата понамогвам разни работи, но не съм сигурна,ч е съм добра в нещо конкретно.

17 Коментари to “Какво е твоето призвание”

  1. Deni Simeonova октомври 7, 2012 at 3:38 pm #

    Защото си sun-shaped и си от бъдещето, затова 🙂 http://www.slideshare.net/DeniSimeonova/presentation-mac-dsimeonova

    • anadinkova октомври 7, 2012 at 10:04 pm #

      значи звездите ми го говорят и това е съвсем ОК 🙂

  2. Събина Панайотова октомври 8, 2012 at 12:36 pm #

    Това все едно аз съм го писала!

  3. Майк Рам октомври 8, 2012 at 1:03 pm #

    Успокоих се, че не съм единствения, който си задава този въпрос. А щом сме повече, значи има по-голяма вероятност да намерим отговора 🙂

    • anadinkova октомври 8, 2012 at 1:17 pm #

      мислиш ли? така на мен само ехото на въпросите ми става по-силно 🙂

  4. Lollypop октомври 8, 2012 at 3:42 pm #

    Дерзай..ставаме все повече ! 🙂 🙂 И се обзалагам , че повечето ни е страх от отговора.

    • anadinkova октомври 8, 2012 at 4:27 pm #

      никак не ме е страх от отговора, страх ме е, че не мога да го открия пустия отговор!

  5. Ангелина Присадашка октомври 9, 2012 at 10:28 am #

    И аз се присъединявам към клуба. Но ми е по-интересно какво ще стане когато открия отговора. Дали ще си остана същата, дали в живота ми ще има повече ред. Не знам. Човек трябва да се вслушва повече в интуицията си.
    Аз мисля, че си тръгнала в правилна посока. И един ден, точно когато не го очакваш, ще усетиш, че си намерила призванието си. Няма краен срок, до който трябва да го откриеш.

    • anadinkova октомври 9, 2012 at 10:32 am #

      за повече ред – едва ли 🙂 надявам се просто да мога да бъда полезна някому с нещо 🙂 примерно

  6. yellowkitten октомври 9, 2012 at 8:59 pm #

    Не е криза на средната възраст.. това е доживотна криза на индивида осъзнал, че е несъвършен.. Поне аз така си мисля, когато разсъждавам по този въпрос..

    • anadinkova октомври 9, 2012 at 9:55 pm #

      така звучи по-смислено – във вечно търсене на себе си, смиъла и ползата от живота.

      • yellowkitten октомври 11, 2012 at 8:37 pm #

        Аз също страдам от твоята „болест“. Страдам от това, че нещо ми е интересно и се научавам да го правя сносно и след това то ми омръзва и ми доскучава, искам нещо ново и вълнуващо, което да ме повлече изцяло… докато не науча и него.. и така.. Кръговрат… Сякаш едно знание не ми стига.

  7. Ira октомври 9, 2012 at 10:30 pm #

    Хмм а опитала ли си да си направиш тестовете на Meyer-Briggs (Потърси в интернет meyer briggs tests). Те ти дават интересна формула и насоки, за това в какво те бива, базирана на личните ти качества и предпочитания. В Америка понякога ги ползват, за да оценят човек дали е подходящ за дадена позиция.

    • Ira октомври 9, 2012 at 10:33 pm #

      Съжалявам – правилното име е Myer-Briggs tests.

      • anadinkova октомври 10, 2012 at 8:10 am #

        нямам спомен да съм правила подобни тестове – твърде любопитно изглежда, за това ще пробвам – благодаря за идеята !

Trackbacks/Pingbacks

  1. Какво е твоето призвание – revisited! « Ankabanka's Blog - октомври 10, 2012

    […] пост, в който си задавам въпроса какво е моето призвание и имам ли изобщо такова се оказа доста популярен. Явно […]

Вашият коментар

