Приказен подарък за твоето дете от мен и H&M All for children

8 Окт

С помощта на H&M организирахме една чудесна игра, която ще зарадва много две хлапета, ето наградите:

Момичешки комплект

Момчешки комплект

А условията са съвсем лесни, ето какво се иска от вас:

От днес 8-ми октомври до следващия понеделник 15-ти октомври включително трябва да ми изпратите мейл на адрес anadinkova@gmail.com със снимка, която показва красотата не есента – такава, каквато я харесвате и виждате. Не забравяйте да посочите за какъв подарък участвате: за момиче или за момче!

Пояснение: не искам да ми изпращате снимки на децата си – снимайте природата, листата, как вятърът брули клоните…. Ако въпреки това имате есенна снимка с вашето дете и държите точно нея да покажете не мога да ви спра 🙂

На 16-ти октомври с помощта на дъщеря ми Адриана и Дана Данина – PR и Маркетинг мениджър на H&M за България ще изберем двете снимки, които успеят да грабнат най-силно сърцата ни и победителите ще бъдат обявени на 17-ти октомври.

Подробно инфо ТУК, а ако следите страницата на другия блог във Facebook – ще виждате всеки ден по малко от тази великолепна колекция!

Вашият коментар

