Полезни неща за дома

24 Ноем

Нали питах наскоро за добър онлайн магазин откъдето да си купувам разни неща за дома? Е, освен че получих доста отговори попаднах и на този пост на Мишо, в който разказва подробно за един от магазините, за който ми подсказахте в коментарите – emag.

Първо се зачетох в поста на Мишо, защото разказва как същия този сайт прави игра за блогъри, от която могат да спечелят ваучер за 500 лв., после видях условията и установих, че всъщност ваучерите за 10! Намирам за похвално, когато какъвто и да е онлайн бизнес измисля как да ангажира блогърите и изобщо активните хора в интернет, браво! Ако имаш блог и поне малко късмет – пробвай се!

После обаче започнах да разглеждам нещата, които Мишо би си купил от този магазин, което ме отведе в продължително ровене и обсъждане на висок глас какво пък искам аз, в следствие на което Александър започна да се шегува, че изкупих магазина и като резултат го накарах да ровим заедно.

Принципно за вкъщи ни трябват нови прахосмукачка, ютия и някакъв кухненски робот, но понеже гледането е безплатно, ето какво си избрах + робота де, но останалото са все неща, за които не ми остава свободен ресурс последните години:

4 Коментари to “Полезни неща за дома”

  1. Миш-маш ноември 26, 2012 at 9:31 am #

    Аууу! Защо ми беше да отварям този сайт 🙂 Доста приятни неща има.

  2. Мила Л. ноември 27, 2012 at 10:37 am #

    Шевната машина купи ли я? Искам да помоля за мнение – търся си лесна машина, а около мен никой не шие. Благодаря предварително!

    • anadinkova ноември 29, 2012 at 10:06 am #

      Още не съм, сега се чудя кой модел точно – после обезателно ще пиша!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Настъргани салати « Ankabanka's Blog - януари 16, 2013

    […] преди време писах, че искам кухненски робот – е, имам си вече. […]

Вашият коментар

