Антрета

9 Ян

Днес цял ден в главата ми са само антрета. Ето няколко, които ми харесват особено много:

entrance-hall5

entrance-hall4

entrance-hall3

Nicol

entrance-hall1

11 Коментари to “Антрета”

  1. komitata януари 9, 2013 at 5:47 pm #

    По-добре е, отколкото в антрето да се търкалят глави.

    • anadinkova януари 9, 2013 at 5:48 pm #

      да, по-добре е. но това не значи, че не е досадно – почвам да пиша нещо – и се присещам за антрето…

      • komitata януари 9, 2013 at 5:51 pm #

        Хаха, шегувам се. Антретата са интересни, моят фаворит като че ли е номер 3

  2. anadinkova януари 9, 2013 at 5:54 pm #

    интересни са, ако си в къща – или поне са светли и големи. моето е малко приспецнато и леко странно. ще видим какво ще се получи

  3. kathryn януари 9, 2013 at 9:56 pm #

    Всички са хубави, но първото и последното са ми фаворити.

    • anadinkova януари 9, 2013 at 10:44 pm #

      първото е като за лятната ми къща в Ийст Хемптън, а последното – като за къщата Ню Йорк – някой от Манхатънските квартали 🙂

  4. Ангелина Присадашка януари 10, 2013 at 10:43 am #

    Като цветове и идея последното антре ми харесва най – много. Нещо различно от бяло – бежовата гама. Аз живея в кооперация в центъра на София и, както се досещате, тези сгради са характерни с дълги и тесни коридори, понякога с доста чупки, които не позволяват да се сложат много неща. Така, че от практична гледна точка, бих избрала между третия и четвърти вариант, но задължително с повече цвят.
    И на мен ми предстои ремонт и лутайки се в интернет, попаднах на този блог http://whata.org/blog/whata-pravi-remont . Написано човешки, разбираемо и определено направено професионално. Написаното тук много ми помогна за моя „мегагигански“ списък за предстоящото къртене и т.н.

    • anadinkova януари 10, 2013 at 1:08 pm #

      Ани – това е жестоко! Изобщо не знам как не съм попаднала на този блог до сега! МНого ти благодаря за линка 🙂

      • Ангелина януари 11, 2013 at 1:18 pm #

        Ще следя как вървят при вас нещата с ремонта и обзавеждането. На пазара и в интернет се предлагат толкова неща, че накрая губиш връзка с първоначалните си намерения и така нещата стават много трудни.
        Сега прилагам друга тактика – правя си списък с това, от което нямам нужда или не искам. Да видим дали ще проработи.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Антрета | К+ - януари 9, 2013

    […] Антрета […]

  2. Антрета | Информ@ЛИЧНО - януари 12, 2013

    […] Антрета / Публикувано на 12.01.2013 […]

Вашият коментар

