Настъргани салати

16 Ян

4

Нали преди време писах, че искам кухненски робот – е, имам си вече. Точно този от картинката!

Когато машината пристигна вкъщи изпаднах в лека паника: кашонът беше огромен и отне половин ден пререждане и изхвърляне на стари неща (а мен не ме бива особено много в сбогуването със старите вещи), за да намеря място за новата си придобивка. Следващата половина от деня четох ръководство и плахо и предпазливо разучавах кое как се сглобява и разглобява и кой нож на каква скорост се използва.

В един момент дори ме обзе опасението: дали пък не сбърках? Дали ще го използвам чак толкова много този робот? Ами, да оказва се, че го използвам! До сега не съм използвала само ножа за рязане на картофи (за пържене, предполагам) и приставката за месена.

Най-удобното е, че има огромна купа/кана. Така правя по литър+ сок от портокали и огромни количества от любимата ми салата, която преди се налагаше мама да ми прави и носи (егати резила, нали!) салата от настъргани червено цвекло, ряпа и моркови. Смесвам всякакви репи: бяла, черна, червена + цвеклото, а напоследък и с моркови. Върви с много зехтин и малко балсамов оцет. Като гарнитура на месо е просто великолепно!

p.s. мисля да си поставя някакво кулинарно предизвикателство: по едно ново ястие на седмица, да видим как ще се получи

Вашият коментар

