Подаръци

22 Ян

И аз, както повечето хора се радвам на такива. Това е един от подаръците, които обичам и ценя най-много:

_DSC0537

_DSC0538

Една торба, която Йоана ми подари миналото лято. Изглежда ужасно, защото е току-що изпрана, а пък аз гладя само дрехи и то тези за навън. С торбата получавам намаление, когато купувам хляб в Слънце Луна за това, че не използвам найлонов плик. Това е един от любимите ми подаръци на всички времена, защото е с кауза и защото има нещо толкова топло и човешко, когато подаряваш хляб или нещо свързано с хляба.

Преди време Събина си беше направила един pin board в Pinterest, където събираше неща, които хората могат да й подаряват за рождения ден. И аз се пробвах – но не се получи особено добре, получи ми се супер изчанчен визуален списък на хаотични желания.

Горните две неща нямат нищо общо, просто сега се сетих да ви кажа, че можете да подарите нещо много малко, което да значи много. И също така вместо да се надявате, че някой някога ще отгатне какво искате да получите за Коледа, рожден ден или ей така за без повод – направете си списък и го споделете. Или си казвайте директно: искам кон, кашон вино, нова рокля, книга, шкаф за обувки, пижама или удобни пантофи.

6 Коментари to “Подаръци”

  1. Събина Панайотова януари 22, 2013 at 2:52 pm #

    Аз в крайна сметка получих всичко освен фотоапарата от тоя списък 🙂

    • anadinkova януари 22, 2013 at 2:53 pm #

      Наистина ли? Ихуу. Май трябва да преразгледам моя 🙂
      Аз ти подарих пуловер, той не беше в списъка обаче

      • Събина Панайотова януари 23, 2013 at 11:47 am #

        да, твоят беше екстра, но пък аз не го свалям :Р

      • anadinkova януари 23, 2013 at 11:50 am #

        радвам се 🙂

  2. Ангелина Присадашка януари 23, 2013 at 10:51 am #

    Добра идея. И аз имма такъв списък, но само виртуално в главата ми. Ще пробвам да го споделя. Да видим какво ще стане!

    • anadinkova януари 23, 2013 at 11:48 am #

      стискам ти палци – при мен за сега успеваемост – нулева 🙂 даже коледен подарък нямам

Вашият коментар

