36

24 Ян

happy-b-day

Най-много ми харесва на рождения ми ден да отварям Google – личен персонален doodle е супер яко!

36 не са нито много, нито малко – някъде по средата са. Ако имам късмет – ще изкарам още толкова, ако имам много късмет още толкова и отгоре.

За 36 години не мога да се похваля с нищо кой знае колко. Нито съм направила кариера, нито съм променила света, нито съм измислила лек срещу рака, нито съм помогнала на някого с нещо съществено – изобщо с мен или без мен – май е все тази.

Не обичам собствените си рождени дни, ама никак. При това последните години още в първите часове на деня ми идва месечния цикъл. Събуждам се подпухнала като кифла, кисела като лимон, отровна като пепелянка – класика и разкош!

Не знам от кога не съм празнувала рождения си ден, защото все нещо се случва: трябва нещо спешно да се плаща и пренасочвам парите за парти към по-важни пера, разболявам се или хлапето провлачва сопол. Изобщо красота, спокойствие и идилия!

Обаче мина още една година, тук съм, хората които обичам са тук, заедно сме и си говорим, обичаме се и си помагаме – като се замилия и това не е малко, нали?

4 Коментари to “36”

  1. kathryn януари 24, 2013 at 10:16 pm #

    Никак не е малко, даже мисля, че е най-важното. А 36 са си чудесна възраст, дамм.
    Бъди жива и здрава!

  2. Ангелина януари 27, 2013 at 11:33 am #

    Честит рожден ден. Много здраве и късмет.
    36 си е супер възраст. И аз, на 37, се чувствам като теб по отношение постиженията в живота. Мислиш си, че не си постигнал много нещо, но реално, ако махнем рекламите и изкривените зискванията за успех, разбираш, че всеки ден, със свяка своя стъпка постигаш много. Е, може и да не ти дадат Нобелова награда за мир, но добрите ти намерения и действия ще видиш след време изпълнени от децата си.
    И искам да отбележа едно лично откритие след последния ми рожден ден, 37 е много по – добре от 27. Не, че не искам тялото си когато бях на 27, но за нищо на света не се отказвам от ума си на 37. Дилема.

    • anadinkova януари 29, 2013 at 7:41 am #

      Благодаря, Ани – това последното е точно така!

Вашият коментар

