Ремонтна дейност

26 Февр

under-construction copy

Това е положението, докато реша какво искам за в бъдеще от този блог.

7 Коментари to “Ремонтна дейност”

  1. egigova февруари 26, 2013 at 7:38 pm #

    Привет! Харесвам и следя блога ти. Не мисля, че по някакъв начин затормозяваш госта в твоя дом с душевни отпадъци. В тази връзка една позната започна да се занимава с коучинг. Започна много агресивно да ни залива нас познатите й с Positive Thinking. Честно казана, аз не се чувствам добре с това внушение и така агресивно внушено, не че не се опитвам да съм позитивна, но започвам да мисля, че това ни е в манталитета, да сме по-открити що се отнася до душевното ни състояние, особено, когато нещо ни тежи.
    Разбира се, най-важно е как ти чувстваш нещата, но смятам и в бъдеще да те чета 🙂
    П.С. с това заглавие реших, чи си имала вземане-даване с майстори и лакомо натиснах линка, защото скоро и мен ме чака и предположих, ч ще чуя някой друг извод как да намериш успешна комуникация с тях. Така че като видях поста доста се посмях 🙂
    Успех!

    • anadinkova февруари 26, 2013 at 7:44 pm #

      И до истинската ремнтна дейност ще стигна – не знам кога обаче, защото напоследък плановете са едно, а после реализацията – съвсем друго 🙂

  2. Ангелина Присадашка февруари 27, 2013 at 10:22 am #

    От време на време всяко нещо има нужда от ремонт. Било то и един блог.
    Следя блога ти с удоволствие и определено няма нищо натоварващо в него. Все пак това, за което пишеш е част от живота на всички нас и ние всекидневно се сблъскваме с него, било то като жени, майки, приятелки, шофьорки, лечителки и каквото още се сетиш.
    А може просто блога да има нужда от ваканция – нали знаеш – самолет, слънцезащитен крем, дебела книга, пясък между пръстите на краката и т.н.

  3. Виктория март 8, 2013 at 3:32 pm #

    Здравей!
    Аз също имам(х) блог. Но го изоставих откакто станах майка,покрай всичките грижи и емоции.Промених изцяло живота си и изведнъж онези хора,чувства и познанства в блога останаха на заден план.Просто приоритетите се промениха. Понякога ми липсва. Аз не спирам да чета,но рядко кометирам или пиша…

    Относно твоя блог- за мен също е удоволствие да чета,особено публикациите за ремонта,тъй като и аз съм на тази вълна. Но и всички други публикации ми харесват,все пак това е твоя живот, това е живота на всички нас. Хубаво пишеш,умело,приятно…Ако чувстваш физическа нужда да го правиш,ако ти дава свобода- не спирай! Просто си почини и намери ново вдъхновение! Успех!

    • anadinkova март 8, 2013 at 7:55 pm #

      Имам нужда да намери, преоткрия или направо да преизмисля себе си, а този блог е толкова личен и част от мен, но някак част от една мен, която вече я няма. Колкото и объркано да звучи

      • ltinuviel март 14, 2013 at 2:29 am #

        надявам се, че няма да звучи нахално, ако кажа, че те разбирам 🙂
        Блогът хем е част от теб, хем е като изчерпан;
        Аз имах такъв issue доста време. В един момент погледнах, че последните ми 5-6 поста са „местя се“, „връщам се“, „местя се другаде“, „я, тоя блог генерира трафик“.. 😀
        И направих нов 🙂

        Дали ще правиш нов или ще ремонтираш стария, важното е да не ти стяга, да ти е комфортен и да ти се пише 🙂

  4. anadinkova март 14, 2013 at 3:49 pm #

    🙂

Вашият коментар

